Lindsay Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Oppdaget for en ukes tid siden etter å ha latt laptop bli liggende at den ikke lader som vanlig. Den har nå stått på ladning i en 2-3 dager og sjekket enhetsbehandling. Mener at dette har vært i orden før og mistenker at det har noe med selve ladningen av min lenovo yoga. Den tapper batteri selv med strøm plugget i. Endret 1. november 2023 av Lindsay Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Ville ha utelukket at disken (SDD-en) har begynt å feile. Kjørt Windows’ SFC.exe /ScanNow for å sjekke om native Windowsfiler mangler/er korrupte. Installert Lenovo Vantage som er Lenovo’s alt-i-ett verktøy for FW- og driveroppdatering, strømstyring mm. Kjørt verktøyet og oppdatert alt av FW og drivere. Sjekket strømstyringen og batteriets helse. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 3. november 2023 Forfatter Del Skrevet 3. november 2023 Må ha nytt batteri ser jeg etter at jeg lastet ned Lenovo Vantage. Takker for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Hei! Om du klikker på "enhetene" og går til Detaljer -> Maskinvare ID så får du opp en ID du kan google som vil gi en pekepin på hva som mangler (ofte fra andre brands også). Ofte har jeg vært borti at det er relatert til hovedkort/chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå