Ludvig86 Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Hepp! Telefonen tror jeg befinner meg i Sverige. De fleste nettbutikker sier jeg befinner meg i Sverige, og spør om jeg heller vil besøke den svenske siden. I podcaster får jeg også svenske annonser 😂 Er det noen fiks på dette? // Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Henger du på mobilnettet eller trådløst nett når dette skjer? Jeg opplevde det samme en periode, og det var fordi en del IP4-adresser nylig var blitt flyttet fra Danmark til Norge, uten at overflyttingen var registrert alle steder. Ga seg etter en stund. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 1. november 2023 Forfatter Del Skrevet 1. november 2023 Akkurat nå er jeg på trådløst nett. Men opplever det når jeg er på mobilnettet også. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg har nøyaktig det samme, men jeg tror jeg vet hvorfor det skjer. Jeg er påkoblet det trådløse nettet til selskapet jeg jobber i hele dagen, og det nettet rutes tydeligvis via Sverige. Vi er et nordisk selskap, men ITs hovedkontor er i Stockholm, så det er vel derfor da. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå