Nedron Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Hei. Er det noen som kunne tenkt seg å høre på "Brass Against" onsdag 1 november? Jeg bestilte 2 billetter , men ingen av mine venner kan være med på og har derfor en ekstra billett til arrangementet. Dette er ikke salg, men mer som en invitasjon til en som liker Brass Against, og vil være med på gratis konsert. For å unngå at dette selges videre blir ikke billetten sendt eller levert. Jeg fremviser billetten ved inngangen. Endret 31. oktober 2023 av Nedron typos Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Hadde jeg bare ikke hatt influensa... Denne konserten kommer til å ta helt av. Håper noen andre hiver seg på. Det blir en opplevelse! 1 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Det var synd! Forventningene er store, og jeg gleder meg! Takk for at du tok tid til å svare, og ønsker deg en god bedring! Endret 31. oktober 2023 av Nedron 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) For dere som lurer på hva dette er... Endret 31. oktober 2023 av :utakt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå