Spillredaksjonen Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Xbox slår ned på bruk av tredjepartsutstyr Blokkerer ikke-autoriserte kontrollere og annet tilbehør. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
grillad Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Snakk om grådighet... Xbox tax😅 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Se der ja. Det er Microsoft slik jeg huser de. De kan jo ikke la Nintendo være den eneste drittsekken i markedet 🤣 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Dette er jo for å fjerne de som bruker disse USB overgangene som gir deg aimbot. Synes dette er en fin ting. Håper Sony gjør det samme snarest. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Er ikke dette bare en fin ting? Ett effektivt våpen mot juks og fanteri. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 50 minutes ago, phraze said: Dette er jo for å fjerne de som bruker disse USB overgangene som gir deg aimbot. Synes dette er en fin ting. Håper Sony gjør det samme snarest. Hvis det er DET som er begrunnelsen så kan det være positivt. Men basert på artikkelen oppgir ikke Microsoft annet enn svada om "spillopplevelsen" som i utganspunktet burde være opp til spilleren selv å avgjøre! Mistenker heller at dette går på lisensiering, og at de som ikke betaler lisens til Microsoft for å få lov til å lage utstyr til Xbox, og som Microsoft dermed ikke tjener penger på, blir blokkert 😒 Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ikke løye.. Med tanke på hvor ond den mannen som "skapte" dette skitet Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Så nå må eg kjøpe nytt ratt og pedal bare for xboxen? Siden eg ikke kan bruke delen som lar ps5 rattet mitt bli brukt på X. Jaja. Da selger eg Xboxen og sier opp det elendige gamepass. Xbox er som sin gamle sjef hell of Gates Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Med tanke på produkter som cronus og lignende, både som egne produkter eller innebygd i kontrollene så forstår jeg det veldig godt. Men finnes vel de som liker å spille med/mot folk med ekstra aim assist, zero recoil, auto melee og slike "hacks" også. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Spillopplevelsen blir neppe god av å spille mot folk som jukser , så alle burde juble for dette - kanskje ikke de ungene som jukser da . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå