lals Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Har fått denne meldingen på nettbrettet et par ganger nå Har trykket på avinstaller, men det skjer ingenting. Nettbrettet er Huawei M5 med android 9. står sikkerhetsoppdateringninå er 1 juni 2021 nettbrett fungere som det skal, lastet ned AVG og tok en scan, den fant ingenting Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Har fått det samme med min Huawei M5, samme Android-versjon. Jeg får til å avinstallere, men meldingen kommer bare opp neste gang man oppdaterer fra Google Play. Har foreløpig slått meg til ro med at det er en falsk positiv. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Meldingen ser falsk ut for meg... Lenke til kommentar
lals Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2023 tenkte at det ikke var noe å bry seg om, har ikke mange apper og bruker den stort sett til avisen og lett surfing. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Info fra Huawei: https://www.huaweicentral.com/huawei-phones-are-showing-google-app-as-virus/ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå