Diskusjon.no Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kritisert ordning ble en realitet. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Da var Facebook/insta forbi for min del. (I hvert fall helt til jeg absolutt må inn) Kommer ikke til å betale og gidder ikke å akseptere. Passer meg i grunn greit å hoppe ut av de appene.. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Bruk en separat nettleser som du ikke bruker til noe annet og i alle fall ikke er pålogget noen andre tjenester med, nettlesertillegg som "Ghostery", addblock'ere, slett nettleserhistorikk og cookies etter avlogging og lignende. Det hjelper i alle fall en del. Jeg forsvarer på ingen måte Meta og deres skittne metoder for å overvåke folk og tilsnike seg informasjon og opplysninger om folk. Men dette er jo i prinsippet ikke noe nytt: Det nye er at nå KAN folk betale for å slippe å bli overvåket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå