Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Har jo fått med meg at alle gjør det fordi de vil være med på å ha orden uten lønn sånn.. Så hvordan har dere klart å anskaffe disse folkene til å styre forumet ? Edit: God jobb dere gjør forresten Endret 14. januar 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Murty Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er nok mange folk her på forumet som har lyst til å være admin i et så stort forum-nettverk... Er nok ikke mangel på forespørseler.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 De ansetter vist bare folk som er internt i hw.no 'miljløet'. Altås venner og kjente som de kjenner personlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tja, vet ikke om det kun er "gutteklubben grei"-regler som gjelder her. Mente yummy sa noe om at man måtte ha skrevet minst 1 artikkel og vært her i minst 3 mnd. får å få moderatorstatus. Noe annet gjelder kanskje for admins og teknisk ansvarlige. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Loddtrekning? Trokke det du! Lurer på hva sannsynligheten for å bli ansatt som moderator i HW.no-nettverket - la oss si med 12 poster, der alle 'topics' starter med ord som "hjeeeelp" eller "BAD BREath Grandis+Ullsokker" - er i forhold til å vinne førstepremien i Lotto? Edit: og man i tillegg ikke snakka språkket veldi gått og har et seriøst kompetanseproblem. Endret 14. januar 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Moderatorene er artikkelforfattere fra de forskjellige sidene svjv, admin'ene er vel de som har vært med hardware.no fra første stund. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 De ansetter vist bare folk som er internt i hw.no 'miljløet'. Altås venner og kjente som de kjenner personlig. Yeh right.... tror du har misforstått en smule hvordan dette fungerer. Moderatorene på forumet er fra hele landet, og personlig har jeg ikke møtt mer enn 1/5 av de i RL. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 moderatører er aktive medarbeidere i nettverket som har vist seg seriøse. admins er siteledere, drift, ledelsen, og de som har vært i nettverket lenge. EDIT: som desertglow skrev kjenner vi hverandre ikke irl. jeg har bare møtt 2-3 stk av de som har mod/admin status og det var ETTER jeg fikk admin tittel på forumet. Da det gjelder antall forspørsler om mod/admin status så er det ikke så ofte. Dukker opp en slik her tråd en gang i blant, og da jeg satt i styret husker jeg at det av og til kom en mail med samme spørsmål. De fleste er nok klar over at vi ikke bare gir bort denslags status til personer vi ikke har arbeidet med tidligere slik at vi vet at de er seriøse nok. Ville vært katastrofe hvis vi ga mod status til en person og han/hun startet å utestenge folk for morro skyld. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg kan regla Bare medlemmer i HW.no nettverket kan bli modertorer... Så du må bli med i en av søstersidene til HW.no og skrive eller selve HW.no Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg må jo bare si det at jeg synes at disse gjør en god jobb her. Man ser jo mye rart her i verden, og på noen forum har man jo til tider utnevnt såkalte moderatorer som er mer "allmektige" enn "moderatorer", hvilket kan være ganske plagsomt hvis disse ikke viser seg å være seriøse. Pluss i margen til HW.no & friends! Endret 14. januar 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Godt besvart Thanks! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 får se om jeg kan skrive en artikkel eller to om ett eller annet da... mangler i hvert fall ikke på antall mnd... brukt noen timer på forumet gitt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 brukt noen timer på forumet gitt. og du er ikke den eneste... Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Legg merke til at vi stiller krav på minimum 3 måneder som aktiv medarbeider på en av sitene. Dog gjør vi unntak der vi ser at det er "forsvarlig". Men det er absolutt positivt at noen ønsker å jobbe for sitene - vi trenger alltid folk. Særlig på Overklokking.no. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Legg merke til at vi stiller krav på minimum 3 måneder som aktiv medarbeider på en av sitene. Dog gjør vi unntak der vi ser at det er "forsvarlig". Men det er absolutt positivt at noen ønsker å jobbe for sitene - vi trenger alltid folk. Særlig på Overklokking.no. Enig, har merket ganske mangel på både folk og moderatorer der Edit: Fikk meg til å lure litt. Spør dere helt "vanelige" folk dere bare ser er aktive og seriøse? Eller en slags søkemode dem å bruke? Endret 15. januar 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hallo.. Tenkte jeg kunne legge inn noe her ,mens jeg kjører Burnin test påen maskin på jobben. Moderator er greit nok det ,men man skal passe seg for hva man skriver , og det er ikke noe som jeg egentlig liker. Jeg har skrevet endel artikkler om diverse ting som jeg har tenkt på og sende inn ,men problemet er bare det at de burde vært omforumlert siden jeg ikke har brukt så lang tid på og skrive dem. Bildene og utregninger\kretsskjema osv er jo klart ,men det og skrive om noe er noe helt annet enn og gjennomføre noe i praksis. Men det ville vært litt stas og være moderator også.. Tror nok definitvt folk i søppel ville ha skjerpet seg da.. =) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Stas og være mod er det nok ikke egenerfaring fra andre siter Det er MYE jobb ikke minst så er det altid den bunken med Brukere som misliker ens handlinger, og hyler og skriker etterpå siden de ikke har klart å lese reglene. Har fått MANGE pm med både det enne og det andre i, ikke morsomt. Og mod på en slik Stor side som Hw.no med netverket. Nei Takk. Men takk til de som gidder. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Moderatorene på forumet er fra hele landet, og personlig har jeg ikke møtt mer enn 1/5 av de i RL. men herre gud da.. seff vet jeg at ikke alle kjenner hverandre IRL, men dere admin/mods prater vel med hverandre mye via pm og mail osv? tro det er du som missforstod hva jeg mente.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det blir litt feil om man prøver å skrive en artikkel bare for å bli moderator. Kan man ikke skrive, så kan man ikke skrive. Vi har ikke kapasitet til å sitte å reinskrive hele artikler for personer, da går nok vinninga opp i spinninga. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Syntes bare det hørtes litt rart ut at aktive og seriøse folk i forumet fikk status fordi da jeg tok meg en titt på Top 10 postere så var det ingen andre enn Admin som hadde status. Vet seffølgelig at det ikke er alle som vil, er ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå