Gå til innhold

GeForce3 Ti200 Overklokking


johanf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du får fram såkalte "artifacts" då kortet er klokket for mykje.. Då kjem det lett sjåelige feil i grafikken som strekar og galne fargar.

 

Eg rådar deg med å klokke i starten 15/15 opp på begge og deretter gå 5hz og 5hz om gangen til du får artifacts. Om du får det, klokker du ned med 5 igjen.

 

der er en klokke guid her en plass...huskakje kvar.

Lenke til kommentar
nvidia>ati

 

(sikter til siggen din) er ikke enig der, ingen av geforce korta er no bedre enn ati sine XT kort. Disse FX korta funker jo såvidt i DX9 spill :devil:

 

nVIDIA ER JALLA

nVIDIA sine kort er de som det blir masa minst om, her på forumet. Jeg hadde i tankene å kjøpe et ATi kort, men jeg har slått fra meg den ideen. Jeg liker nVIDIA kort, enkelt og greit. Smaken er som baken! :roll:

 

_

johanf

Lenke til kommentar
nvidia>ati

 

(sikter til siggen din) er ikke enig der, ingen av geforce korta er no bedre enn ati sine XT kort. Disse FX korta funker jo såvidt i DX9 spill :devil:

 

nVIDIA ER JALLA

nVIDIA sine kort er de som det blir masa minst om, her på forumet. Jeg hadde i tankene å kjøpe et ATi kort, men jeg har slått fra meg den ideen. Jeg liker nVIDIA kort, enkelt og greit. Smaken er som baken! :roll:

 

_

johanf

Synd det ikke finnes retningslinjer mot provoserende signaturer. :p

Hvis du går på forum.overklokking.no finner du noen fine guider. ;)

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Hadde samme kortett. jeg kjørte minne på full guffe husker jeg. Beste kortett jeg noen gang har hatt. skulle volt modde det en gang og fikk revet av noen dioder på kortett, det fungerer den dag i dag. max poeng i 3dmark 01 var 10k husker jeg med p4 2ghz.

Nå kjører kortett i en server, uten vifte på. gf3 korta tåler utrolig mye

Lenke til kommentar
Jeg har samme kort som deg og har kommet til:

210 MHz/480 MHz @261/567.

9865 i 3dmark 2001.

Spec se profil. :)

Mitt kort er et GainWard "golden sample" med 4ns minne.

Type har du da?

Kortet mitt er fra Creative da, men jeg aner ikke hva slags type RAM det er på. Er det noen enkel måte å finne ut på, eller må jeg krype på golvet og dra frem lommelykta?

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...