Foslo84 Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) Hei. Har en eldre Miele oppvaskemaskin som lekker på undersiden. Har hadt problemer før. Da har eg fått beskjed hjå Miele at det er water locken /proof som slår inn. Da har eg fått beskjed om at eg trenger berre å la den stå noen dager og la vannet renne/fordampe vekk. Det har funket greit. Denne gangen går det ikkje. Alle 3 lysene blinker gult, og pumpa berre går. Noen som har noen tips om hva som kan vere galt? Legger ved bilde hvor det lekker. Endret 27. oktober 2023 av gertost36 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg måtte bruke grovstøvsuger til å suge opp vannet på min siemens. 1 Lenke til kommentar
Foslo84 Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2023 Ok. Kan det vere noe som fortsatt er fuktigt så waterloocken fortsatt slår inn? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jepp. Det er nok det. Pumpen går så lenge den oppdager fukt/kortslutter sensorene Lenke til kommentar
Foslo84 Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2023 Takk for hjelpen. Da tror eg at eg skal la den få tørke skikkelig opp. La den stå noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå