Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Elsker partner når han er full"


Gjest 4f40e...ebe

Anbefalte innlegg

Gjest 4f40e...ebe

Jeg må prøve å formulere det riktig her.

Men casen er egentlig "enkel"

Jeg drikker ikke lenger, men er likevel sosialt aktiv med folk som drikker.
Det jeg reagerer enormt på. Er damer som sier/skryter himmelhøyt om typene sine.. Først når typen er full.

Utenom i full beruset tilstand ( les: sosiale middager med smått å drikke) så er det klaging om ditt og datt. " Sexen er dårlig, du vasker aldri, du rydder aldri, du promper for mye"  Er nok den evige rundgangen. Og dette gjelder ikke bare et vennepar.. Det går som regel på rundgang på damene klager over..Klage er kanskje for hardt å ta, men det blir nevnt da for å "skade" mannen kan man si. De sier det jo med et glimt i øyet hver gang for å ikke lage drama, men alle vet det ligger mer bak det ettersom de aller fleste par føler vel på et eller annet de ikke liker ved partneren sin.

Anyways.. Så går da frasen " Ahh jeg ELSKER når han er full" når alle har fått litt for mye i glasset. Og overraskende ofte.
For hvordan er typen da?  Jo han danser og slenger armene rundt. Og overraskende nok? Ikke nødvendigvis rundt sin egen partner..Det er oftest at vi mannfolka danser med damene til hverandre.. Er ikke noe utroskap drama i bildet.. men man er godt kjente.

Jeg har selv fått slengt denne etter meg tidligere, ikke fra min partner riktignok, men fra andre vennepar sine fruer. " Digger XX når han er full" 

Alt jeg tar for meg når jeg hører sånt er " Du liker ikke den dagligdagse versjonen"

Er det urimelig å tenke sånn? Skal man ikke legge så mye i det når folk sier sånt?

For jeg pratet litt med mennene i en setting, og jeg måtte høre om de tenkte det samme som meg når de hører sånt. Og da var faktisk hver og en enig..De likte ikke å høre det, for det virker så passiv aggressivt,  selv om de kunne ikke klage..For når den kommentaren som oftest kom..Så betydde det også at de fikk seg noe når de kom hjem for da er dama "glad" 

Damene har jeg konfrontert fra tid og annen og sagt " hva mener du med det"  og da blir de stille med en gang og sier bare " Hæ hva da.. Han er jo morsom, er bare det"

 

Tips n tricks?

Anonymous poster hash: 4f40e...ebe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som dere er godt voksne? Type kjerringa ditt og gubben datt, er vanlig sjargong blant mange, å "klage" på sin partner i sammen med venninner/kompiser er ganske vanlig vil jeg si, ofte med et glimt i øye eller for å få ut litt frustrasjon, bedre det enn å la det brygge over lang tid. 

"Jeg elsker når han er full", er kanskje litt merkelig å si, men hvis det er i lystig lag og det er god stemning, så er det ikke sikkert at det ligger noe mer i det. Kanskje damene synes det er gøy når det rykker i dansefoten til gubben?
Det behøver ikke bety noe mer enn det, det siste sitatet tyder på det.
For meg så fremstår dette som en ikke-sak, og ikke noe å bli fornærmet av.

Endret av Uderzo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (4 timer siden):

Tror ikke det er så mye mer komplisert enn at alkohol utløser stoffer som endorfiner, dopamin og serotonin, som gjør mennesker gladere, varmere, mer selvsikre, avslappet, sosiale, et cetera.

Disse damene liker når mennene sine utviser disse kvalitetene, noe de i større grad gjør når de er fulle. 

Og sjanen for at damene selv har drukket litt i de situasjonene er vel rimelig stor, så det kan jo være at det er de selv som slapper av litt og det er derfor mannen er lettere å like. Det er jo en grunn til at det heter ølbriller. Det er ikke fordi de andre faktisk blir penere.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...