Knugo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Når jeg prøver og tømme papirkurven får jeg opp en feilmelding som sier: Kan ikke slette mappen, mappen er ikke tom Det virker også som om de filene jeg sletter nå, etter dette problemet oppsto, ikke blir slettet. Slik at papirkurven bare fylles opp. Noen som vet hva dette kan være eller noen progs jeg kan tømme papirkurven med..... Jeg har prøvd å gjort det i sikkermodus, men får samme feilmelding. Noen som vet hvordan jeg tømmer den i ledetekst (hvis dette går an da)? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 får du sletta noe helt ved å holde shift inne da? hvis det går kan du jo gjenopprette de slemme filene og slette dem helt med en gang... Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Det er en mappe som ligger i papirkurven som jeg ikke får slettet. Når jeg åpner papirkurven ser jeg ikke noen mapper. Så jeg får ikke gjenopprettet mappen som ligger der. Har prøvd med skjulte filer på også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå