Spillredaksjonen Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Ny video viser spilling fra Metal Gear Solid 3-oppussingen Se Snake i aksjon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Ser virkelig frem til mer MGS Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Synes det der så gørr kjedelig ut…men nå har ikke jeg nostalgia brillene på da jeg aldri spilte MGS3 back in the day. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Nå var jo dette en trailer for å vise grafikken først og fremst. 😂 MGS3 er tidenes spill etter min mening, men klart det kan bli mye cutscenes og codec samtaler for enkelte. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 Mgs 3 var nok favoritten min i serien, men tviler på at jeg gidder å kjøpe en remake av spillet. I tillegg var nummer 5 så dårlig at jeg aldri gjorde meg ferdig. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 Spilt det før, og skal spille det igjeeeeen! Blir konge. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Burde heller ha lagt en remake av Metal Gear Solid 2, det beste MGS spillet, høyst relevant med sine temaer i dag. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Så irriterende! Hvorfor i all verden gir de ikke denne behandlingen til mgs 1 fra ps1??? Meningsløst å gi den ut i samlingen uten å gjøre en pøkk med spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå