Por que Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg har en liten hytte uten innlagt vann. Jeg planlegger nå å bore etter grunnvann og legge inn vann i hytten, og vil da måtte installere et renseanlegg for gråvannet (dusj, vaskemaskin mm). På hytten blir vi som oftest 2 personer. Er det noen som har kjennskap til kostnader ifb med boring etter grunnvann, samt anbefalinger til renseanlegg og pris. Det følger vel med vedlikeholdsutgifter til dette utstyr også. Takknemlig for hjelp her 😊 Lenke til kommentar
Pål_S Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Sjekk hyttetorget for vannfilter, brønn med pumpe antar jeg ca 75.000.- + elektrikker. Regner du kommer langt hvis du budsjetterer med 150.000.- Lenke til kommentar
trikola Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) On 24.10.2023 at 3:58 PM, Por que said: Det følger vel med vedlikeholdsutgifter til dette utstyr også. Takknemlig for hjelp her 😊 Kommunen krever muligens at du har serviceavtale for renseanlegget... og et tilsynsgebyr for at de kontrollerer anlegget (annet-)hvert år Endret 1. november 2023 av trikola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå