Femtekolonne Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Det er flere ting jeg ikke like ved denne telefonen, som at å sveipe for å se neste bilde i en annonse medfører at den går ut av hele greia. Og at tastaturet er håpløst å skrive på om man skriver fort. Da blir det punktum for hvert ord. En vanessak. Men det som får meg til å tilte er at den setter på ikke forstyrr hele tiden. Jeg har forsøkt endre settingen, men den setter på likevel så fort jeg er på toget eller i bilen. Kan man fjerne funksjonen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Usikker ang ikke forstyrr, men du kan slå på knapper istedefor sveip som vil fjerne første problem. Og på instillingene til tastaturet kan du fjærne automatisk punktum. Du kan og installere ett annet tastatur om ønskelig. Trenger ikke bruke det som er standard. Endret 24. oktober 2023 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2023 Takk skal du ha. Skal se om jeg får ordnet dette på toget hjem. Telefonen ellers er bra, med unntak av dårlig batterikapasitet. Men det visste jeg forsåvidt når jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå