Spillredaksjonen Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Spider-Man 2 satt salgsrekord for PlayStation Solgte 2,5 millioner på lanseringsdagen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Det er sikkert riktig men spille har ingen gjenspill verdi slik som The Last Of Us og Uncharted 4 så har du spilt det 1 så er det mange som ikke gidder å spille det igjen er min oppfatning. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Tåka skrev: Det er sikkert riktig men spille har ingen gjenspill verdi slik som The Last Of Us og Uncharted 4 så har du spilt det 1 så er det mange som ikke gidder å spille det igjen er min oppfatning. Hvordan har TLOU og Uncharted 4 mer gjenspillverdi enn Spider-Man 2 i din mening? 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 mkri96 skrev (50 minutter siden): Tåka skrev (1 time siden): Hvordan har TLOU og Uncharted 4 mer gjenspillverdi enn Spider-Man 2 i din mening? Tror han mente at de har like LITE gjenspillingsverdi. Lenke til kommentar
Kødd'n Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Tåka skrev: Det er sikkert riktig men spille har ingen gjenspill verdi slik som The Last Of Us og Uncharted 4 så har du spilt det 1 så er det mange som ikke gidder å spille det igjen er min oppfatning. Ok, og hva har dette med noe som helst å gjøre? Må alle spill være designet for å kunne spilles gjennom 10 ganger på rad og samtidig levere en ny og unik opplevelse hver gang? 1 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Kødd'n skrev (24 minutter siden): Tåka skrev (1 time siden): Det er sikkert riktig men spille har ingen gjenspill verdi slik som The Last Of Us og Uncharted 4 så har du spilt det 1 så er det mange som ikke gidder å spille det igjen er min oppfatning. Ok, og hva har dette med noe som helst å gjøre? Må alle spill være designet for å kunne spilles gjennom 10 ganger på rad og samtidig levere en ny og unik opplevelse hver gang? Spillet får new game plus ved en senere oppdatering uansett, så da er det ikke noe å klage på lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå