TSP Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Bjerknez skrev (4 minutter siden): Det skjedde ikke akkurat nå, men det skjedde forrige gang jeg postet. Jeg ble tatt rett til en levende annonse først i tråden før den gikk til siste innlegg. Men akkurat nå så gikk den rett til det siste innlegget. Om det skjer igjen når du poster ett innlegg så gjerne ta et skjermbilde av hvilken annonseplassering du scrolles til, og i hvilken tråd det skjedde i. Toppbanner-plasseringen skal hvert fall ikke være et problem lenger for øyeblikket. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Det skal jeg gjøre. Men det funket bra denne gangen også. Jeg er ganske sikker på at det var den første annonsen i tråden. Men ikke 100% sikker. Endret 31. oktober 2023 av Bjerknez Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Opplever fremdeles problemer med at jeg ikke blir sendt til siste uleste innlegg. Det skjer både på mobil (Brave) og desktop (Edge). Flere ulike tråder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå