charfred11 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg installerte nettopp en ny DVD-brenner og nytt lydkort. Hver gang når jeg nå starter opp maskinen, får jeg opp at det er oppdaget ny maskinvare. Jeg har prøvd å finne drivere til disse, men klarer ikke å identifisere hva de enkelte enhetene er: - Ethernet-kontroller - Lydkontroller for multimedia - SM-busskontroller Noen som drar kjensel på disse? Hvilken hardware hører de til? Hva kan jeg gjøre? Takker Charlie Endret 14. januar 2004 av charfred11 Lenke til kommentar
AndVorD Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har samme problemet. Er det ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg installerte nettopp en ny DVD-brenner og nytt lydkort. Hver gang når jeg nå starter opp maskinen, får jeg opp at det er oppdaget ny maskinvare. Jeg har prøvd å finne drivere til disse, men klarer ikke å identifisere hva de enkelte enhetene er: - Ethernet-kontroller - Lydkontroller for multimedia - SM-busskontroller Noen som drar kjensel på disse? Hvilken hardware hører de til? Hva kan jeg gjøre? Takker Charlie Er ikke sikker på om jeg har forstått det du nevner riktig, men det du lurer på er hva de tre forskjellige enhetene er for noe, sant? Ethernet-kontroller antar jeg er nettverkskort eller noe slikt, det har det pleid å være før. Lydkontroller for Multimedia er nok lydkortet Sm-Busskontroller er jeg ikke sikker på. Håper dette hjalp litt. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) gå inn i kontrollpanel og gå på system. klikk på enheten du vil legge in driver for. ikke la maskinen gjøre det for deg. klikk på den som sier avansert. da får du opp en ny kolonne. velg intel vist du har det. så klikker du på systemenheter. der blar du deg nedover og legger inn det du trenger. lydkontroller finner du ikke der. det har du vel en driver til fra produsenten av lydkortet. er det onboard lyd. laster du ned fra hk-produsenten sin side. Endret 15. januar 2004 av wichtom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå