Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Min andre halvdel av ansiktet har større kjeve med skeivt øvre smil. Ville vanlig dobbelkjeveoperasjon fikse det? Hvor mye koster det?

Gjest 2902b...848

Anbefalte innlegg

Gjest 2902b...848

jeg har en veldig assymmetrisk ansikt. Jeg bare lurer på om jeg kan fikse det i norge da jeg ikke gidder å reise til utlandet for plastisk kirurgi?

Anonymous poster hash: 2902b...848

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 2902b...848 skrev (20 minutter siden):

jeg har en veldig assymmetrisk ansikt. Jeg bare lurer på om jeg kan fikse det i norge da jeg ikke gidder å reise til utlandet for plastisk kirurgi?

Smart å spørre random folk på et forum om kirurgiske inngrep, fremfor å kontakte en kirurg å forhøre seg!

Lenke til kommentar

Ja, du kan få fikset det i Norge. Men du presenterer ikke tilstrekkelig med opplysninger for at noen skal kunne vurdere om du kan forvente bistand fra det offentlige. Uansett, er det fastlegen som er første instans for henvisnig videre i systemet.

Anta nå at du allerede er vurdert av det offentlige, og at det ikke er noe hjelp å få, hvorfor du nå retter blikket mot det private. Også her presenterer du for lite informasjon til at noen i det hele tatt skal kunne vurdere om kirurgisk inngrep kan fikse noe som helst.

Det Twoface mener er at du ikke kommer unna et møte med en kirurg for å kunne få en profesjonell vurdering.

Lenke til kommentar
Gjest 2902b...848

Jeg bare lurer på kostnaden på møte og kirurgien osv. tror ikke jeg får dekket for kosmetisk kirurgi..

Lenke til kommentar
Gjest 2902b...848

Jeg er veldig ukjent med systemet i norge men jeg tror nok ikke at jeg kan få dekket kosmetisk kirurgi uten medisinsk grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...