Mr.M Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 er dette gjort om på? altså tidligere så man varsler i et drop-down felt, nå blir jeg re-directed til ny side. ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Har du prøvd å slette cookies? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2023 nei? men kan gjøre det hvis det er det som evt. trengs. det er altså ikke gjort noe forum-teknisk inngrep på hvordan knappen oppfører seg? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Samme oppførsel som tidligere hos meg også 😊 Test ved å åpne og logge på diskusjon.no i en ‘Privat’ / ‘Incognito’ (eller hva det kalles i din nettleser) fane - alternativt en annen nettleser som du ~aldri har brukt til diskusjon.no - da starter du uten tidligere cookies og bør få standard oppførsel på bruk av Varslinger. Hva slags side er det du får opp? Ville ha sjekket enheten for uhumskheter som virus og Malware. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Mr.M skrev (13 timer siden): er dette gjort om på? altså tidligere så man varsler i et drop-down felt, nå blir jeg re-directed til ny side. Jeg har fått samme fenomen. Bruker Firefox. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Funker som vanlig for meg, MEN, når jeg klikker på ett varsel for å se post det er varslet på, så hopper browser alltid til topp av siden så jeg må scrolle ned til posten på nytt. Vært sånn siste 2-3 dagene. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2023 NoBo skrev (1 time siden): Hva slags side er det du får opp? at jeg blir re-directed er kanskje litt upresist utrykk, men det som skjer er altså at drop-down boksen med varsler, bare står et par sekunder, før siden skifter modus og plutselig viser varsler over hele skjermbildet som her: samme skjer med innlogging-boksen. Jeg mistenkte en stund det kanskje var noe tull med det trådløse tastaturet m/touch-pad og evt. dobbelklikk eller noe, men nå sier jo andre her at de også har opplevd fenomenet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2023 mobile999 skrev (19 minutter siden): Jeg har fått samme fenomen. Bruker Firefox. google chrome her Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Mr.M skrev (3 minutter siden): som her: Det er slik det har sett ut hos meg også, men akkurat nå fungerer det som det skal. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2023 mobile999 skrev (1 minutt siden): men akkurat nå fungerer det som det skal. ja har merket det, men innlogging-boks har fortsatt samme symptom? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Mr.M skrev (1 minutt siden): men innlogging-boks har fortsatt samme symptom? Vet ikke. Ser den aldri. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2023 mobile999 skrev (9 minutter siden): men akkurat nå fungerer det som det skal. nå feiler den igjen hos meg Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Har feilet hos meg også etter jeg skrev det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå