jaha Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 har modda mitt kabinett noe, men vil gjerne modde litt mer... så da lurte jeg på om dere hadde noen ideer om hva jeg skal gjøre... Har 4stk LED liggende, og noen vifter som jeg ikke bruker (har brukt opp plassene i kabinettet) Kom med alle de ideer dere måtte ha! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 plexi og LED's i PSU? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Går man tom for ideer selv kan man slutte å modde, eventuelt pløye gjennom alle casemod sidene som finnes. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 eller kjøpe et nytt kabinett og modde heeelt på nytt igjen... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 som nevnt, mod psuen din sett i flere plexivinduer bruk etches(gjerne selvlagd) skriv noe med uv penn på plexi, og ha en bryterstyrt uv led klar(eks: AMD rulez!) lag innfellbare etellerannet på siden(bord, koppeholder, cd stativ etc) få moddet ps_on lyset foran i kabbiset, i tillegg til hdd activity leden(tips: tåkelys...) klipp ut et nick på siden(evt i plexien) mod tastaturet til samme stil som kabbiset og husk: POST BILDER AV DET HELE!!! ^ | | ovennevnte tips blir automatiskt ugyldig dersom dette ikke blir vist til ok.no lag gjerne en worklog av det hele også. da blir folk glad. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Hvordan kan man lage egne etches da? Har en kassert cd-rom jeg kunne tenkt meg å bruke til koppholder, men hvordan skal jeg lage det? Noen som har noen bilder eller forslag?? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Her er det mange ideer til kabinettet ditt: http://www.metku.net/ Eller du kunne f.eks byttet ut LEDene i Power LED eller HDD LED i front med noen andre farger (f.eks blå). Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 som nevnt, mod psuen dinsett i flere plexivinduer bruk etches(gjerne selvlagd) skriv noe med uv penn på plexi, og ha en bryterstyrt uv led klar(eks: AMD rulez!) lag innfellbare etellerannet på siden(bord, koppeholder, cd stativ etc) få moddet ps_on lyset foran i kabbiset, i tillegg til hdd activity leden(tips: tåkelys...) klipp ut et nick på siden(evt i plexien) mod tastaturet til samme stil som kabbiset og husk: POST BILDER AV DET HELE!!! ^ | | ovennevnte tips blir automatiskt ugyldig dersom dette ikke blir vist til ok.no lag gjerne en worklog av det hele også. da blir folk glad. åssen lager du egne etches da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå