mfb Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) De siste ukene har pcen begynt å klikke, skjermen blir svart når jeg gamer, og må tvinge omstart ved å holde inn av/på-knapp. Jeg formaterte clean i går (for første gang på 2 år), men får fortsatt problemet. Jeg har sjekket pc for støv, og den er helt clean. Alle vifter går. Sjekket NZXT monitor software som viser følgende etter 1 time med gaming. Alt virker å være ok så vidt jeg kan se, men jeg er ingen ekspert, Pcen er nå 3 år gammel. Jeg spiller kun PUBG, og vil kanskje spille noen nyere spill i fremtiden, men lite trolig grunnet familiesituasjon og barn. Jeg spiller i 3440x1440 og har vanligvis 100fps i PUBG med de settings jeg har nå. Per i dag har jeg følgende: Er det noe jeg burde oppgradere? Endret 19. oktober 2023 av mfb Lenke til kommentar
Investigator224 Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg ville vurdert å klaget med henvisning til kjøpsloven før jeg hadde gått til innkjøp av nytt utstyr. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Om temperatur på grafikkort er 77 grader på lav last så virker det høyt. Om det er 77 på full last så kanskje mer normalt. Kanskje noe galt med kjølingen på grafikkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå