FranzJosef Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Er ute etter et fryseskap, ikke for høyt med no frost. Utvalget er snevert og prisene går fort veldig opp. Har alltid holdt meg til de mest kjente merkene. Hva med 'Frigor', 'scandomestic' osv, er det grunn til å styre unna? Hva er ulempene evt? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 FranzJosef skrev (1 time siden): Hva med 'Frigor', 'scandomestic' osv, lages i Danmark Sitat Scandomestic er et nyt selskap, startet I 2006, beliggende i Silkeborg. De fleste medarbeidere I Scandomestic kommer fra den tradisjonelle kjøle- og fryseindustri i Danmark, fra selskaper som Caravell, Frigor, Derby, mv. og vi vil bestrebe oss på at fortsette denne tradisjonen. er et annet billigmerke jeg ikke husker i farten, men blir visst produsert på Miele fabrikken. merket Point er visst Power,no sitt eget merke og lages av EICO (veletablert) Man må vel bare ta sjansen å hive seg ut i det hvis man vil gå for noe annet enn de mest kjente. "får det man betaler for" sies det jo, men bestemor har et BEKO kjøleskap som fortsatt durer & går, er vel 18 år gammelt blitt. For å si der sånn, er ikke alltid de kjente merkevarene innfrir forventningene heller, unntatt hvis man velger i øvre prissjikt muligens. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Mr.M skrev (15 timer siden): lages i Danmark må visst korrigere meg selv, ved nærmere "research" fremkommer det at de ikke produserer selv i Danmark, men bestiller fra internasjonale hvitevare-leverandører, altså såkalt "white-label" produksjon der du får ditt eget varemerke/logo på varene. Det som menes i første sitatet, er nok at de har fått med erfarne folk (i administrasjon) fra den gangen tilbake i tid da de faktisk lagde disse merkene i Danmark. Med andre ord, disse kan være produsert hos et kjent merkenavn (som også tar på seg white-label ordrer) et sted i EU, med de spesifikasjoner og kvalitetskrav Scandomestic betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå