Gå til innhold

Hvorfor ble tråden min stengt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det som er problemet er jo at jeg vet jo ikke om feilen er hardware eller software relatert. Det kan jo være "bad sectors" på disken eller det kan være software feil.

Derfor postet jeg det i annet om hardware.

Endret av kent-hugo
Lenke til kommentar
:no:  Litt rustrert nå...

Så da VET du at jeg ikke har en bad sector på disken min? Som er et hardware relatert problem.

Scan disken din først, du finner mange gode diskverktøy på google ;)

og hos diskprodusenter.....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Hvis du er i tvil, går det vel greit å spesiefisere hvorfor du er i tvil i posten.

Du kunne f.eks nevnt "bad sectors" i ditt første inlegg, rapportert tråden selv til en moderator med forklaring på hvorfor du har postet i akkurat den kategorien og at du var usikker på hvor den skulle postes. Dette ville kanskje hindre at den ble stengt.

Men da hadde den nok blitt flyttet til "Lagringsmedier" uansett.

Uansett var nok tråden i feil kategori i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Dersom man lurer på hvorfor en tråd blir stengt, tar man det opp med moderatoren som foretok stengningen. Ikke under "tilbakemeldinger". Dette står klart og tydelig i retningslinjene, som du leste når du registrerte deg.

Lenke til kommentar

Det tenker jeg vi lar bli siste ord i denne saken. Som sagt - spørsmål ang. en moderators handlinger skal først tas opp med moderatoren som foretok handlingen. Fører det ikke fram, skal forumstyret kontaktes. Forumstyrets beslutning vil da bli siste ord i saken.

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...