19.okt 2023 Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Hei, Jeg er 19 år og har fått kyssesyken. Men det mest irriterende symptomet jeg har er ikke diskutert i noen grad i det hele tatt. Er det uvanlig? Jeg bråvåkner flere ganger om natten og er helt knusktørr i munnen, det er enormt ubehagelig. (Jeg drikker ganske mye på en dag siden jeg desperat prøver å unngå symptomet). Noen som har hatt det samme eller hørt om dette? Endret 19. oktober 2023 av Uderzo forbedret emnetittel Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det du beskriver som et symptom, er ikke et symptom for selve sykdomstilstanden, men et resultat av at du mest sannsynlig puster med munnen åpen når du sover. Normalt sett puster du nok mest gjennom nesa når du sover. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Prøv Flux munnskylling før du legger deg. De har på apoteket men også på Europris og der er det billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå