Tibbie22 Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg jobber i offentlig sektor, og vi ønsker chatbot på nettsiden vår for å håndtere store mengder kundehenvendelser. Det er mange av de samme spørsmålene som går igjen fra våre kunder/brukere, men vi ønsker likevel en smart bot. Det er jo lite som er så irriterende som en chatbot som ikke forstår hva en spør om 🙃 Dessuten må den kunne flere språk, og håndtere dialekt. Derfor ønsker vi å benytte oss av kunstig intelligens, og gjerne maskinlæring (uten at det går på bekostning av personvern). Jeg har gjort research på dette i noen måneder, men klarer liksom ikke helt finne frem i jungelen av tilgjengelig teknologi. Kanskje det er noen her inne med anbefalinger eller tips om hva vi kan se litt nærmere på? Eller råd om hva vi eventuelt bør styre unna? 😇 ...Eller kanskje det finnes andre gode måter å automatisere håndtering av skriftlige kundehenvendelser på? Er det kanskje en AI som kan svare på henvendelser som kommer via skjema/mail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå