Spillredaksjonen Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Xbox-sjefen spent på å utforske de gamle spillseriene til Activision Blizzard – Det viktigste er at vi behandler dem med respekten de fortjener. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
SirKingvald Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Spyro 4. Let's go. Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Her er det mye penger som skal tjenes tilbake, mistenker dessverre at det kommer føre til mange kjente og kjære serier kommer ut i bøtter og spann med så som så kvalitet. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Guitar hero ja takk 😊 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Kunne godt tenkt meg ny Guitar Hero. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Selv så håper jeg forbi alt på Tony Hawk's Pro Skater 3+4 og gjerne enda flere etter det igjen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg har egentlig ganske lave forventninger til at det blir andre gjensyn enn med COD, Warcraft og Diablo. Muligens noen andre ting fra Blizzard også (f. eks survival spillet det har vært snakk om) ...men vi får se. Activision trenger blood for the COD god. Skulle ting endre seg hos ABK håper jeg på: -Crash Team Racing 2 (eller en stor oppdatering til CTR1 med 60FPS, nye karakterer og flere baner) -Spyro 4 -THPS3+4+Underground -Nytt Guitar Hero (som de gamle spillene, ikke Live) -Nytt Geometry Wars Og så hadde det vært kult om noen av ABK studioene fikk arbeide med andre Xbox-franchiser. Drømmen der er Banjo-Kazooie med Toys 4 Bob som utvikler. 1 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Skal ha et guitar hero spill ja, lett Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Rockband fungerer såpass mye bedre enn Guitar Hero at de sannsynligvis ikke kommer til å nå opp selv om de satser på en reboot. Konseptet ble jo godt melket, men endte opp i en ganske stor derail på slutten. Hvis du ikke har fått med deg Rockband 1-3, så anbefales det (bedre teknisk og ok låter). Mye av samme folkene bak Guitar Hero som har laget det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå