overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Ny runde med islamisk terror i Europa. Sitat Belgiske medier: Skyting i Brussel - to svensker drept Det skjer like før Sveriges og Belgias fotballandslag møtes i Brussel. https://www.vg.no/nyheter/i/P4JAMR/belgiske-medier-skyting-i-brussel-to-svensker-drept 1 4 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 overhodet skrev (1 minutt siden): Ny runde med islamisk terror i Europa. Jeg ser ingenting i den artikkelen hvor myndighetene bekrefter at det er islamsk terror Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (1 minutt siden): Jeg ser ingenting i den artikkelen hvor myndighetene bekrefter at det er islamsk terror Sverige er upopulære blant jihadister pga koranbrenning og Erdogan. Sitat Minst en av personene som ble skutt skal ha hatt på seg en svensk landslagsskjorte, melder Sudinfo La Capitale. https://www.nrk.no/nyheter/to-svensker-er-drept-i-en-skyteepisode-i-brussel_-melder-belgiske-medier-1.16598316 4 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 overhodet skrev (Akkurat nå): Sverige er upopulære blant jihadister pga koranbrenning og Erdogan. Ok, men før det har blitt bekreftet er det kanskje lurt å avstå fra å spekulere. For selv om sannsynlighetene peker den veien behøver det ikke automagisk å være jihadister/islamister som er på ferde. Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (1 minutt siden): Ok, men før det har blitt bekreftet er det kanskje lurt å avstå fra å spekulere. For selv om sannsynlighetene peker den veien behøver det ikke automagisk å være jihadister/islamister som er på ferde. Siden dette skjer i terrorens høyborg Belgia er jeg 99% sikker på at det er jihadister. Om Israel går inn på Gaza vil vi igjen få mye terror i Europa. 2 1 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Sitat Ifølge Sudinfo skal den angivelige gjerningsmannen i en video på Facebook ha sverget troskap til IS og skryter av at han har drept vantro. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/P4JAMR/belgiske-medier-skyting-i-brussel-to-svensker-drept 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (23 minutter siden): Jeg ser ingenting i den artikkelen hvor myndighetene bekrefter at det er islamsk terror Gjerningsmannen skal ha ropt «Allahu akbar» da han hoppet av scooteren sin og begynte å skyte rundt seg rundt klokken 19.15. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/P4JAMR/belgiske-medier-skyting-i-brussel-to-svensker-drept Står jo i artikkelen det... 4 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Skummel situasjon med terrorist på rømmen. Lurer på hvordan de skal klare å tømme stadionen etter kamp. Jeg regner med kampen går som normalt slik at politiet får tid til å fange terroristen. 1 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 leticia skrev (1 minutt siden): Gjerningsmannen skal ha ropt «Allahu akbar» da han hoppet av scooteren sin og begynte å skyte rundt seg rundt klokken 19.15. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/P4JAMR/belgiske-medier-skyting-i-brussel-to-svensker-drept Står jo i artikkelen det... "Oppdatert nå nettopp" 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 16. oktober 2023 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2023 Jævla snodig hvordan det er så mange som "flykter" fra islamistregimer til Europa, som likevel viser seg å støtte regimene de "flyktet" fra. Og til og med drar tilbake til landet de ikke kunne bo i på ferie så snart de får statsborgerskap. Jeg er så lei av misbruket av asylinstituttet spesielt. 10 3 4 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Ja dette er ny info etter vonfaff skrev sitt innlegg. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Psykake skrev (4 minutter siden): "Oppdatert nå nettopp" Ja, men det står ikke hva som er oppdatert. Men beklager hvis dette ble oppdatert etter han skrev sitt innlegg. Endret 16. oktober 2023 av leticia lagt til tekst 1 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Brother Ursus skrev (Akkurat nå): Jævla snodig hvordan det er så mange som "flykter" fra islamistregimer til Europa, som likevel viser seg å støtte regimene de "flyktet" fra. Og til og med drar tilbake til landet de ikke kunne bo i på ferie så snart de får statsborgerskap. Jeg er så lei av misbruket av asylinstituttet spesielt. Slike en mannsanngrep er ofte utført av psykisk ustabile personer som lett blir påvirket av islamistisk propaganda. Forhåpentligvis er det tilfellet her og ikke en mer kordinert aksjon med yrkesterrorister av mangel på bedre ord. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Brother Ursus skrev (1 minutt siden): Jævla snodig hvordan det er så mange som "flykter" fra islamistregimer til Europa, som likevel viser seg å støtte regimene de "flyktet" fra. Og til og med drar tilbake til landet de ikke kunne bo i på ferie så snart de får statsborgerskap. Jeg er så lei av misbruket av asylinstituttet spesielt. Det er egentlig ikke så jævlig snodig, hvis man tenker etter. En kjip konsekvens jeg ønsker man finner en rasjonell løsning på. 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) leticia skrev (2 minutter siden): Ja, men det står ikke hva som er oppdatert. Åpenbart sto ikke den informasjonen der når han leste den. Derav: Sitat Jeg ser ingenting i den artikkelen hvor myndighetene bekrefter at det er islamsk terror Endret 16. oktober 2023 av Psykake 2 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Psykake skrev (2 minutter siden): Det er egentlig ikke så jævlig snodig, hvis man tenker etter. En kjip konsekvens jeg ønsker man finner en rasjonell løsning på. Veldig mange flyktninger med islamsk bakgrunn flykter fra krig ikke islam. Problemet er elendig integrering slik at folk havner utenfor samfunnet og blir radikalisert. 1 3 Lenke til kommentar
overhodet Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Sitat Man vil ikke at svensker skal gå ut i byen nå, sier Martin Fredman, sikkerhetssjef i det svenske fotballforbundet. Det er pause i kampen og dyster stemning blant svenskene på tribunen. Kampen kan bli avbrutt nå ved pause. Den siste beskjeden er at 2. omgang foreløpig er avbrutt, ifølge TV 2s sending. https://www.vg.no/sport/fotball/i/bgx23l/belgia-og-sverige-spiller-tross-drapene-i-brussel Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 åpenbart dumt å gå med landslagtrøye, er vel det som identifiserte de som svenske da. Lenke til kommentar
KalleKlovn Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 overhodet skrev (38 minutter siden): Problemet er elendig integrering slik at folk havner utenfor samfunnet Huff, samfunnet altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå