Staalkontroll Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kom over denne på itavisen Blir artig det.... kommer 100 % sikkert en crack til 6600.... *gleder seg* Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 så gøy ut, selvom det er 4 år sia jeg satt å spilte the sims da syns det var et artig spill ! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Må si at av alle data spill jeg har prøvd så må "The sims" være noe av det kjedeligste..... Men hvem vet, kanskje Nokia finner på en ny vri på spillet som gjør det litt morsomere. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 tja...the sims er vell ikke så kjedlig...? Eller vist jeg tenker over det så har jo ikke spillet så¨veldig mye mening..... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dette tror jeg blir veldig dårlig... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 finnes grenser HVA man kan få på en konsol og at d fortsatt er d samme.... The sims på PS 2 er ikke heller akkurat noen "höjdare".... Bil,skyting, adventure (direkte styring) og "mario style" er nok d beste; siden d er d enkleste å bruke på mobil ps. finnes mario til sx1 nå? (evt. virker d på 6600 ??) Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 tror ikke the soms kommer til å bli no bra på n-gage. sikkert ikke nok plass så blir d nesten ingen muligheter/ting å gjøre + dårlig grafikk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det blir sikkert likt som på Game Boy Advance... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå