PÃ¥inter Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Capitan Fracassa skrev (2 minutter siden): Men hvorfor gjør ikke du noe av dette selv? Prøver iherdig, men som nevnt før, det har vært grunner til at jeg prøver å unngå den ufine debatt teknikken din. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) PÃ¥inter skrev (20 minutter siden): Prøver iherdig, men som nevnt før, det har vært grunner til at jeg prøver å unngå den ufine debatt teknikken din. Det er jo du som nettopp gjentok en stråmann-beskyldning for tredje gang uten begrunnelse, og gjorde minst to uredelige "quote-mining" fra mine svar, og nå påstår at det er jeg som er ufin, nok en gang helt uten å begrunne det. Så på hvilken måte er det jeg som er ufin, og ikke du? Merk at jeg faktisk begrunner mine påstander, og ikke driver "quote-mining". Endret 2 timer siden av Capitan Fracassa 1 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Capitan Fracassa skrev (3 minutter siden): "quote-mining" Capitan Fracassa skrev (3 minutter siden): "quote-mining". Kult med nytt ord da. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Gouldfan skrev (6 timer siden): Nei det er ikke så ille galt, mange mennesker FINNER troen i fengsel. Og forandrer livene sine, i motsetning til Ateistene som fortsetter som før. De fleste innsatte i usa får jeg inntrykk av at "finner troen" i fengselet pga de får ekstra rettigheter i forhold til ikketroende, det er mye mulig det er grunnen til at det knapt eksisterer ateister i amerikanske fengsel. Og det er nok sånn at i vårt meget sekulære samfunn så har vi langt bedre rehabilitering av innsatte uansett hvilken tro de har. Og om du mener ateister, i motsetning til troende fortsetter som før så kan du vel dokumentere det ? 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 56 minutter siden Del Skrevet 56 minutter siden Capitan Fracassa skrev (1 time siden): Men hvorfor gjør ikke du noe av dette selv? Det er dette man kan kalle for religiøs dobbeltmoralisme. De har regler for andre, ikke for seg selv. Takk forresten, for klargjøringen din på at det slettes ikke var en stråmann jeg kom med. 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 53 minutter siden Del Skrevet 53 minutter siden Gouldfan skrev (6 timer siden): Det samme går jo iforhold til dere, dere kan ikke bevise at Gud ikke finnes. Bevise hva egentlig ? Det er opp til deg å bevise dine påstander, det er ikke noen andre sitt ansvar å motbevise dine påstander som du selv ikke har bevis for. Så nei det er ikke det samme. Bevisbyrden ligger på deg. https://en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)#Proving_a_negative 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå