Mr.M Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 er det mulig å ommøblere rekkefølge stasjoner legger seg på listen? såvidt jeg kan se, kan man bare sortere: Nærmest - Billigst - Sist oppdatert ? mange av de som kommer først hos meg som ikke er aktuelt å fylle på. kunne tenkt meg selvkomponert favoritt-liste med både nærme og lenger unna (når sistnevnte passer med evt. ærend) overser jeg noe, eller går det bare ikke? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Mr.M skrev (1 minutt siden): kunne tenkt meg selvkomponert favoritt-liste med både nærme og lenger unna (når sistnevnte passer med evt. ærend) Du kan lagre stasjoner som favoritter, har du prøvd det? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Runar skrev (8 minutter siden): Du kan lagre stasjoner som favoritter, har du prøvd det? tror det, scroller til ønsket stasjon og klikke hjerte-symbolet? Skjer ikke noe, den kommer ikke lenger opp på listen. eller annen oppskrift du sikter til? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Favorittstasjonene dine vises et annet sted i appen. Trykk på hjertet i menyen nederst i appen, ikonet nummer to fra venstre. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 takker, var jeg ikke klar over. men virker som litt treg, prøvd å legge til 4-5 stk, men bare to kommer frem. får prøve litt mer, mulig jeg ikke trykke hardt nok eller hva det er. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Det tok litt tid før alle favorittene dukket opp hos meg også, men ha tålmodighet så dukker de opp til slutt! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 litt rart med en stasjon her, (Shell Svinesundsparken) får ikke hjertet "å bli rødt" samme pokker åssen jeg trykker på ikonet. ?? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 Runar skrev (6 timer siden): ha tålmodighet så dukker de opp til slutt! hehe jeg var nok litt brå i vendinga her. alt funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå