Spillredaksjonen Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Skyspeling blir dyrare Geforce Now går 30 prosent opp i pris frå 1. november. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Syntes 199kr for Ultimate var litt drøyt….250kr er totalt uaktuelt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 250,- er ikke akkurat det jeg ønsket meg. Samtidig så orker jeg ikke bruke penger på en gaming pc så Geforce now er på en måte et kompromiss for min del. Syns det fungerer langt bedre enn xcloud og Sony sin løsning med tanke på streaming. Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 firberblad skrev: 250,- er ikke akkurat det jeg ønsket meg. Samtidig så orker jeg ikke bruke penger på en gaming pc så Geforce now er på en måte et kompromiss for min del. Syns det fungerer langt bedre enn xcloud og Sony sin løsning med tanke på streaming. Må man ikke eie spillene for å spille Geforce Now? Xcloud er vel alle spillene inkludert? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) joakimbo skrev (23 timer siden): firberblad skrev (På 15.10.2023 den 7:45 PM): 250,- er ikke akkurat det jeg ønsket meg. Samtidig så orker jeg ikke bruke penger på en gaming pc så Geforce now er på en måte et kompromiss for min del. Syns det fungerer langt bedre enn xcloud og Sony sin løsning med tanke på streaming. Må man ikke eie spillene for å spille Geforce Now? Xcloud er vel alle spillene inkludert? Stemmer at du må eie de for eksempel via steam. Men du kan og spille de på Geforce now om du har gamepass (foreløpig begrenset katalog, men nye legges til hver uke), ubisoft + etc. Endret 20. oktober 2023 av firberblad Ny informasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå