Ludvig86 Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Hei! Jeg sliter litt med å forstå hvorfor ikke linkene fungerer. I VSCODE så vil kun "hvem" linken fungere i "Live Server". Og får kun klikket på siste "t"én i "Kontakt". Men når jeg kopierer koden over til CodePen, så vil de plutselig fungere. Noen som klarer å se hva som er problemet her? KOMUS Koden i CodePen Takker for alle innspill! // Endret 2. desember 2023 av Ludvig86 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Du har en del <span>&#...</span> i din kode. Men når jeg ser på HTML-en i min nettleser (ctrl-u) så er det bare én </span> igjen foran kontakt. Dette ser ut som en feil ett eller annet sted (ikke i din kode). Ser nå at den først span er av class=navspan, men ikke de andre Endret 15. oktober 2023 av trikola Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Logoen "Komus" overlapper lenkene. På min maskin så det helt feil ut. Jeg zoomet ut og fikk riktig visning, men logoen blokkerer fortsatt lenkene. Da jeg tok vekk logoen fungerte det. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2023 trikola skrev (45 minutter siden): Du har en del <span>&#...</span> i din kode. Men når jeg ser på HTML-en i min nettleser (ctrl-u) så er det bare én </span> igjen foran kontakt. Dette ser ut som en feil ett eller annet sted (ikke i din kode). Ser nå at den først span er av class=navspan, men ikke de andre Ja den har jeg rett og slett glemt å fjerne 😄 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2023 :utakt skrev (15 minutter siden): Logoen "Komus" overlapper lenkene. På min maskin så det helt feil ut. Jeg zoomet ut og fikk riktig visning, men logoen blokkerer fortsatt lenkene. Da jeg tok vekk logoen fungerte det. Takk for innspill! Jeg skal se på hva det kan vere. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Logoen får feil plassering dersom jeg gjør nettleservinduet mindre. Endret 15. oktober 2023 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå