MikkelRæv Skrevet 1. november 2023 Forfatter Del Skrevet 1. november 2023 Hei. Ringte komplett. Fikk først beskjed om å kjøpe ny strømledning. Så gikk til innkjøp av det. Da virket pcn i litt over en uke også fikk jeg ikke den på igjen. Så nå har jeg gått til innkjøp av en ny strømforsyning. MSI 750w som var på tilbud. Med åpent kjøp så kan jeg begynne med det. jeg krysser fingrene for at det fikser problemet 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Husk at åpent kjøp kun gjelder ved ubrutt emballasje. Setter du den i for å teste gjelder ikke åpent kjøp lenger om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Fant du ut av det? Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 12. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2023 Har ikke hatt noe problem siden jeg skiftet strømforsyning 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Takker for oppdateringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå