Aleksiuss Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2023 Tusen tusen takk svein m👍 du er smart det er ikke jeg...setter så pris på din spesielt hjelp...å andre som bidro🙂 tusen tusen takk Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Aleksiuss skrev (1 time siden): Føler meg skikkelig dum siden jeg ikke kan så mye ang stasjonære prebuilte pcer..blir alltid så usikker Du trenger ikke føle deg dum; folk er gode på forskjellige ting. Svein er god på dette, så er du god på ditt, og noen ting kan kanskje begge en del om. Håper du får deg en super PC! Lenke til kommentar
Aleksiuss Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2023 Lagde konto her for hjelp å det fikk jeg🙂 du aner ikke hvor mye det betyr for meg. jeg setter virkelig pris på det🙂 1 Lenke til kommentar
Aleksiuss Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2023 Han er helt rå jeg gleder meg til å vise den og opsett vil ikke være som alle på twitch må gjøre meg å nye ideer🙂 neste blir skjerm da..hehe er ikke rik men komplett tar avbetaling så jeg ikke blakker trygda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå