RIW Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei. Jeg fikk som sikkert ikke mange andre har fått Denne beskjeden opp: Filbeskyttelse for windows Filer som kreves for at Windows skal fungere skikkelig har blitt erstattet av versjoner som ikke gjenkjennes. Windows må gjenopprette de opprinelige versjonene av disse filene for å beholde systemstabelitet. Sett inn CD_ROM for Windows XP Professional Service Pack 1 nå. Men når jeg setter inn cden så skjer ingen ting. Har prøvd å reperere Windows, men det har ikke bedret seg. Så formaterte jeg stasjon c. Der Windows er installert. men helle ikke da ble det noe bedre. Hva må jeg gjøre for å få en stopper på denne galskapen??? Pleasssss hjelp meg. Jeg er i stor nød Hjelp Hjelp Hjelp Øystein Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Servicepack 1 må du laste ned fra MS.... Lenke til kommentar
RIW Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Det har jeg gjort. men ingen forandring skjedde............ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Da har du installert noe nytt i maskinen din som XP ikke liker, det være seg HW og/eller drivere til HW. Oppdater drivere til alt HW...... Lenke til kommentar
RIW Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Kan være det ja. Har som jeg husker oppdatert drivere til skjermkort, lydkort osv... kansje jeg skal legge inn di gamle driverene igjen Vert forsøket.......takker for hjelpa Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 kan jo tenkes at du har pådratt deg et virus!? Lenke til kommentar
RIW Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Dette stemte "mariuski" tror jeg. jeg hadde et virus (w32/Parite.B) Noen i det hele tatt hørt om dette??? det ble funnet på nesten alle mapper og filer på pcen min. Merkeligt.......... Men nå er galskapen borte tror/håper jeg Takker får alle råd jeg fikk. Svært gla nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå