Gå til innhold

Krigen mellom Israel og Hamas


Melding lagt til av Uderzo,

Vennligst ikke post politiske memes, det har kun en negativ effekt på diskursen, gjentagelser kan føre til advarsler.

Anbefalte innlegg

Psykake skrev (Akkurat nå):

Og Israel vil fortsette å drepe ubevæpnede, plyndre, bedrive seksuelle overgrep og bombe barn. 

Det betyr ikke at du støtter eller ønsker dette.

 

Da har de gode kompiser i Hamas ihvertfall..

Uansett, jeg takker for meg foreløpig, nå skal jeg på jobb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den fredelige markeringen for 7.oktober i Bergen igår måtte politiet avslutte, fordi de ble angrepet av en aggressiv motdemonstrasjon som ikke forholdt seg til tidspunkt og sted de fikk fra politiet. Jeg synes det er helt uverdig og neste gang bør politiet stille opp med nok folk slik at man kan slå hardt ned på slike forsøk på å kneble ytringsfriheten i Norge.

Det er også uverdig å lage en pro-palestina demonstrasjon akkurat den dagen synes jeg.

Her brennes det israelske flagget av maskerte motdemonstranter og pøbler.

skjermbilde-2024-10-07-204120.png

  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Umulig å spå hva som kan skje om 500 år, men fra nå til 200 år fremover i tid, så vil det aldri bli fred i Midtøsten. Jeg tror USA, ubrukelig FN og resten av verden bør presse Israel og palestinerne med noe som ligner på Nord og Sør-Korea. Palestinerne bør få noe av det Israel tok etter 1967 tilbake igjen, en palestinsk stat opprettes og så hele grensen til Israel bli en demilitarized zone for å si det på engelsk. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Da har vi kommet hit. Den ensidige demoniseringen av verdens eneste jødiske stat har ført til at vi nå må ha midlertidig bevæpning ved jødiske og israelske mål i Norge. Bravo og godt jobbet til palestina-aktivister, journalister m.m

– Det er flere negative forhold som har forsterket terrortrusselen, blant annet knyttet til den pågående eskalering av konflikten i Midtøsten. I Norge er det først og fremst trusselen mot jødiske og israelske mål som er ytterligere skjerpet, sier seniorrådgiver Eirik Veum i PST til NTB.

https://www.nettavisen.no/nyheter/pst-hever-trusselnivaet-i-norge-fra-moderat-til-hoy/s/5-95-2057333#am-comments

  • Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...