Gå til innhold

Krigen mellom Israel og Hamas


Melding lagt til av Uderzo,

Vennligst ikke post politiske memes, det har kun en negativ effekt på diskursen, gjentagelser kan føre til advarsler.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, kapitan said:

Aldri hørt en palestiner ta avstand fra Hamas og fordømme de. Det Hamas gjorde i Israel 07.10.23 ble faktisk feira i Gaza med at folk var ute i gatene å jubla vilt når angrepet ble kjent.

All skyld for lidelser de opplever nå kan de takke Hamas for!  

Da kan du ikke ha fulgt godt med. Et stort problem med å kritisere Hamas mens man er i Gaza eller en av flyktningsleirene de kontrollerer, er at man blir potensielt drept eller alvorlig skadet av Hamas som straff. Det var en av vitnene som Amnesty brukte i en rapport en gang, som viste seg i ettertid å angi elevene sine med en gang de var negative til Hamas, noe som førte til at mange av dem forsvant. Det var også en kjent palestiner, husker ikke navnet på han nå, som folk har beskyldt for å være pro-terrorisme fordi han arbeider for palestinas sak, som fordømte og kritiserte Hamas pga. oktober 7 og at de førte til enorme ødeleggelser i Gaza. Familien hans var fortsatt i Gaza, så han måtte sikre dem et safehouse før han uttalte seg og hadde en plan for å få dem ut. Det krever baller. Gaza er jo et diktatur under Hamas 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Psykake skrev (4 timer siden):

Smått fascinerende at @Simen1 ikke bryr seg i slike tilfeller. Nesten som at man er en vandrende selvmotsigelse

Vennligst slutt å forfalsk mine sitat med påstander om hva jeg har brydd meg om og ikke. Bruk heller sitatboksen. Den er der for en grunn. Et lite eksempel på hvordan det kan gjøres:

Sitat

Dette er en oppfordring til alle i tråden her om å holde seg langt strammere til fakta og ikke fordreie fakta. Det krever selvdisiplin når man sympatiserer tungt på en av sidene.

En nøytral uttalelse, som gjelder alle her i tråden. Alle! Det gjelder ikke bare de som sympatiserer med den ene siden, men de som sympatiserer med en av sidene, uansett hvilken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (48 minutter siden):

Vennligst slutt å forfalsk mine sitat med påstander om hva jeg har brydd meg om og ikke. Bruk heller sitatboksen. Den er der for en grunn. Et lite eksempel på hvordan det kan gjøres:

En nøytral uttalelse, som gjelder alle her i tråden. Alle! Det gjelder ikke bare de som sympatiserer med den ene siden, men de som sympatiserer med en av sidene, uansett hvilken.

Det er du som siterer og anklager meg for å vri på påstandene til folk, uten noe som helst grunnlag.  

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (31 minutter siden):

Det er du som siterer og anklager meg for å vri på påstandene til folk, uten noe som helst grunnlag.  

Eksempel nr 2 på passende sitatbruk:

Psykake skrev (6 timer siden):

Smått fascinerende at @Simen1 ikke bryr seg i slike tilfeller. Nesten som at man er en vandrende selvmotsigelse

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...