frohmage Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (8 minutter siden): Dette er litt av en test for Biden. Han har latt dette skli ut. Nå må han vise at han kan kontrollere situasjonen. Ja, for dette er jo noe Biden har ansvaret for... 2 3 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) frohmage skrev (1 minutt siden): Ja, for dette er jo noe Biden har ansvaret for... Han har vist et elendig lederskap hittil i konflikten. Så kan det diskuteres hvor mye ansvar han har. Endret 1. oktober av Folkflesk 2 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (Akkurat nå): Har vist et elendig lederskap hittil i konflikten. Israel har i løpet av noen måneder svekket Iran betraktelig, jeg tror Biden er ganske fornøyd. 5 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober 1 minute ago, ps5 said: Siste fra Iran er nå at angrepet vil stoppe så lenge det ikke besvares. Your move.. Det er dette som er strategien til Iran. De håper å få cred fra de andre arabiske landene for å sende en klynge raketter mot Israel, og samtidig gi et signal til Vesten at de ikke ønsker å eskalere. Tviler på at Iran sender mer raketter i denne omgang enn den bølgen de har sendt nå. 2 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) VifteKopp skrev (Akkurat nå): Israel har i løpet av noen måneder svekket Iran betraktelig, jeg tror Biden er ganske fornøyd. Virker som han overhodet ikke har kontroll på hvor langt dette skeier ut. CNN må gå i dekning nå. Endret 1. oktober av Folkflesk Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (Akkurat nå): Virker som han overhodet ikke har kontroll på hvor langt dette skeier ut. USA styrer ikke Midtøsten… 7 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) VifteKopp skrev (3 minutter siden): USA styrer ikke Midtøsten… Den eneste staten som kan påvirke Israel. Netanyahu har jo pisset på ham og hans "røde linjer" i flere måneder nå. Virker helt hjelpeløs, dessverre. Endret 1. oktober av Folkflesk 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (1 minutt siden): Den eneste staten som kan påvirke Israel. Netanyahu har jo pisset på ham og hans "røde linjer" i flere måneder nå. Hvilke røde linjer? USA har alltid støttet Israels rett til å forsvare seg selv. 7 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober VifteKopp skrev (2 minutter siden): Hvilke røde linjer? USA har alltid støttet Israels rett til å forsvare seg selv. Skal jeg følge med på denne konflikten for deg? Rafah var en rød linje. Byen ligner nå på Grozny. 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (1 minutt siden): Skal jeg følge med på denne konflikten for deg? Rafah var en rød linje. Byen ligner nå på Grozny. Det var gisler i rafah, så det kan ikke ha vært en rød linje han på noe vis trodde Israel ville godta 6 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Israel har nettopp bekreftet at motangrep vil finne sted. Dette kan man vel da ikke tolke som noe annet enn en åpnet krig. 2 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Folkflesk skrev (4 minutter siden): Skal jeg følge med på denne konflikten for deg? Rafah var en rød linje. Byen ligner nå på Grozny. Tror nok det er du som bør følge litt nærmere med på konflikten. Iran angriper Israel nå fordi Israel utraderte ledelsen i proxyen deres Hizbollah. Endret 1. oktober av VifteKopp 7 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) VifteKopp skrev (3 minutter siden): Tror nok det er du som bør følge litt nærmere på konflikten. Iran angriper Israel nå fordi Israel utraderte ledelsen i proxyen deres Hizbollah. Det var en generell bedømmelse av Bidens svake innsats helt fra Gaza frem til i dag. Men skjønner at du skal forsvare ham for envher pris, så ingen vits å diskutere dette videre. Man får se hvordan håndterer det som pågår nå. Greier han å bidra til hindre regional storkrig her, så vil han rette opp inntrykket litt. Endret 1. oktober av Folkflesk 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Folkflesk skrev (4 minutter siden): Det var en generell bedømmelse av Bidens svake innsats helt fra Gaza frem til i dag. Men skjønner at du skal forsvare ham for envher pris, så ingen vits å diskutere dette videre. Jeg har ikke noe spesielt behov for å forsvare Biden. Jeg bare påpeker at linjen han har lagt seg på er helt i tråd med amerikansk politikk i regionen, som er å forsvare Israels rett til å forsvare seg selv. Endret 1. oktober av VifteKopp 6 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) VifteKopp skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke noe spesielt behov for å forsvare Biden. Jeg bare påpeker at linjen han har lagt seg på er helt i tråd med amerikansk politikk i regionen, som er å forsvare Israels rett til å forsvare seg selv. Det er å påvirke Israel i sin retning - noe de har makt til. Ikke bare å gjenta en jævla floskel på en pressekonferanse. Endret 1. oktober av Folkflesk 1 Lenke til kommentar
no u Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Vi har en tråd for krigshandlinger mellom Iran og Israel her: Endret 1. oktober av no u 2 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (2 minutter siden): Det er å påvirke Israel i sin retning - noe de har makt til. Ikke bare å gjenta en jævla floskel på en pressekonferanse. Dette er USAs retning, mer eller mindre. Israel har nesten utradert to iranstøttede islamistorganisjoner uten at amerikanerne har mistet én soldat. Men ja, det er som regel mange floskler på pressekonferanser. Den egentlige politikken utføres på bakrommene. 8 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Får håpe Israel svarer 10 dobbelte på Iran å setter dem på plass en gang for alle! La oss si de angriper Iran direkte, å treffer si 100 av deres militærbaser. Men at de bomber de skikkelig sønder og sammen! 6 2 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Sitter en israelsk eks-ambassadør i CNN-studio med Wolf Blitzer og snakker om at dette er USAs sjanse til å hevne 3 drepte marinesoldater på 80-tallet og 500 000 drepte i Syria ved å angripe Iran. Er han full? Endret 1. oktober av Folkflesk 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober sveibuen skrev (4 minutter siden): Får håpe Israel svarer 10 dobbelte på Iran å setter dem på plass en gang for alle! La oss si de angriper Iran direkte, å treffer si 100 av deres militærbaser. Men at de bomber de skikkelig sønder og sammen! Jeg er helt sikker på at Israel har kartlagt akkurat hvilke steder de skal bombe i Iran 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå