leifeinar Skrevet tirsdag kl 20:17 Del Skrevet tirsdag kl 20:17 Frekkens nådegave? det er jo ikke akkurat nyeheter og har fåregått i årtier. skal vi ikke snakke om israelske krigsforbytelser, drap på barn osv? Jeg skjønner hvor du står og er ganske uenig 2 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet tirsdag kl 20:23 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 leifeinar skrev (4 minutter siden): Frekkens nådegave? det er jo ikke akkurat nyeheter og har fåregått i årtier. skal vi ikke snakke om israelske krigsforbytelser, drap på barn osv? Jeg skjønner hvor du står og er ganske uenig Og selvfølgelig tåkeprater du deg bare bort... 5 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet tirsdag kl 20:24 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 Tussi skrev (9 minutter siden): Interessant intervju https://www.vg.no/nyheter/i/AvWBrn/tor-wenneslands-oppdrag-var-fred-i-midtoesten-jeg-visste-at-vi-ville-faa-et-sant-helvete-heretter Veldig interessant, men han er ganske naiv hvis han tror det kan komme noen to-statsløsning så lenge Hamas styrer. 5 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet tirsdag kl 20:25 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 VifteKopp skrev (Akkurat nå): Veldig interessant, men han er ganske naiv hvis han tror det kan komme noen to-statsløsning så lenge Hamas styrer. Enig, og jeg lurer på hva Hamas mener med "varig fred"? For hittil har de nektet en varig fred, og kun tilbudt våpenhviler, som jo er et løfte om en ny krig i fremtiden 3 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet tirsdag kl 20:39 Del Skrevet tirsdag kl 20:39 Tussi skrev (12 minutter siden): Enig, og jeg lurer på hva Hamas mener med "varig fred"? For hittil har de nektet en varig fred, og kun tilbudt våpenhviler, som jo er et løfte om en ny krig i fremtiden Kan jo hende Hamas og deres allierte fikk så juling denne gangen, at de legger seg på en mer konstruktiv og ikke-voldelig linje. Men selv om så var tilfelle, og jeg tviler, så vil det ta tiår før Israel vil kunne stole på dem igjen. 3 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet tirsdag kl 21:15 Del Skrevet tirsdag kl 21:15 (endret) Hamas har nok ikkje sansen for Trump's forslag om å sende Palestinere til Egypt og Jordan, dvs bli kvitt problemet i Gaza og på Vestbredden ein gang for alle. Om det er løysinga som presser seg fram for Israel(kjem ann på kor lenge Hamas greier å la være fleire rakettangrep osv), så håper eg at di 30% Palestinere som vil leve i fred med Israel ikkje blir dratt med i dragsuget... Endret tirsdag kl 21:15 av Maabren Betydelig feil retta 1 1 Lenke til kommentar
rozon Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 10 hours ago, Maabren said: Hamas har nok ikkje sansen for Trump's forslag om å sende Palestinere til Egypt og Jordan, dvs bli kvitt problemet i Gaza og på Vestbredden ein gang for alle. Høres ut som en varig løsning. "Hvis du ikke kan leke pent i sandkassen med de andre barna, så får du ikke leke i sandkassen"-tankegang. Kan like den. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå