DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Pro-russeren Antonio Guterres angriper selvsagt USA for å ha gitt miner som går ut på dato/strøm til Ukraina, selv om Russland har hatt gammeldagse problematiske miner hele krigen. Ukraina kan her utligne en av de store fordelene Russland har hatt hele veien i krigen. Fullstendig latterlig. https://www.kyivpost.com/post/42770 Men da forstår man jo mer av hva denne personen sine uttalelser er verdt også når det gjelder denne konflikten. 2 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Pro-russeren Antonio Guterres angriper selvsagt USA for å ha gitt miner som går ut på dato/strøm til Ukraina, selv om Russland har hatt gammeldagse problematiske miner hele krigen. Ukraina kan her utligne en av de store fordelene Russland har hatt hele veien i krigen. Fullstendig latterlig. https://www.kyivpost.com/post/42770 Men da forstår man jo mer av hva denne personen sine uttalelser er verdt også når det gjelder denne konflikten. Miner som ikke kan utløses etter en viss tid er jo genialt Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Miner som ikke kan utløses etter en viss tid er jo genialt Man skulle tro det. Miner vil effektivt kunne bremse mye av russisk fremgang de gangene russerne har initiativet noe sted i krigen, eller i det minste gjøre fremgangen langt mer kostbar. Ukraina har hatt denne problemstillingen hele krigen og miner var mye av grunnen til at 2023-motoffensiven aldri ble noen stor suksess. Jeg blir derfor fryktelig provosert over at Barth Eide, "menneskerettighetsforkjempere" og FN-folk skal på banen å kritisere USA og Ukraina for å utligne en fordel Russland har hatt. Arrogansen er motbydelig. Men det forteller en del om hvorfor jeg ikke synes disse er noen stor autoritet når det kommer til Israel sin forsvarskrig mot islamistiske terrorgrupper og presteregime heller. 3 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Rhabagatz skrev (2 timer siden): Dette var svært alvorlig for Israel selv. Synes det var et ekstremt tiltak. Har man ikke pressefrihet i Israel? Trodde Israel var er velfungerende demokrati med pressefrihet. Men så feil kan man altså ta. 1 Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Tussi skrev (54 minutter siden): Hva har det med det jeg skrev å gjøre? Og ikke minst, det er ikke antallet som betyr noe, men hvem Kan du fortelle meg hvem som har blitt drept på libanesisk side? Jeg vet ikke om tallet 3700 innbefatter Hezbollahkrigere som blir drept i kamper. Tar Hezbollah med seg drepte krigere inn til byen, og får dem registrert av libanesiske helsemyndigeter? Endret 1 time siden av UglaSukk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå