Diskusjon.no Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Selskapet hevder fiksen er rett rundt hjørnet.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Mine Mill ovner hadde plutselig mistet smart funksjonalitet på grunn av overgang til IoT som bare feiler hver gang jeg prøver å merge kontoen min. Så dette var en heller dårlig invistering. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 hour ago, Diskusjon.no said: Selskapet hevder fiksen er rett rundt hjørnet. Bildet viser jo problemet: støpselet er ikke satt inn! 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Panelovnen min kan heldigvis styres både lokalt på selve ovnen og med en app som kun kommuniserer lokalt. Ikke via noe fancy skygreier eller noe. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Panelovnen min styres heldigvis kun med termostat. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) IoT for en varmeovn er et steg for langt spør du meg. Det er kritisk at det virker ordentlig og at en kan stole 100% på det. En eneste server hos Mill som gikk ned og så er ovnene plutselig ubrukelig. Dette er dog en stund siden, så håper det er fikset til noe litt mer stabilt nå. At de bruker Amazon AWS for IoT tjenestene er jo et steg i riktig retning, og håper folk ikke har kastet bort pengene sine ved å investere i Mill-produkter. Det eneste jeg hadde kjøpt og brukt selv er de "ring hytta varm" løsningene. Endret 15. oktober 2023 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå