Petter_1989 Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hei! Jeg jobber på en skole i Drammen, og vi trenger litt tørris til et forskningsprosjekt (vi skal lage cloud chamber). Hvor/hvordankan jeg få tak i dette i Drammen (i verste fall Oslo)? Har ringt Hansens røkeri, men de brukte bare flakis. Har vært i kontakt med Linde AS, men da måtte det bestilles en uke i forveien, og måtte hentes i Horten/Tønsberg. Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Petter_1989 skrev (16 timer siden): Hei! Jeg jobber på en skole i Drammen, og vi trenger litt tørris til et forskningsprosjekt (vi skal lage cloud chamber). Hvor/hvordankan jeg få tak i dette i Drammen (i verste fall Oslo)? Har ringt Hansens røkeri, men de brukte bare flakis. Har vært i kontakt med Linde AS, men da måtte det bestilles en uke i forveien, og måtte hentes i Horten/Tønsberg. Det finnes adapter for å koble på gassflasker, da kan du lage tørris selv. Hør med noen som selger gass. 1 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Drammen Industriservice AS er forhandler av Nippon Gases. https://nippongases.com/no-no/gasser/tørris 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå