Svein M Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hizbollah sier de har skutt raketter fra Libanon mot Israel Det israelske forsvaret (IDF) melder at de har angrepet libanesisk territorium etter at en israelsk stridsvogn skal ha blitt beskutt derfra. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jepp da er det bekrefta at de også er inkludert i denne krigen. Fortsetter videre i andre tråden så det ikke blir for mye frem og tilbake. Lenke til kommentar
Rexxus Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Det er vel derfor også USA sender Sitt Hangarskip nr 2 til Israel. Kommer nok til bli storkrig kanskje, man vanskelig og vite. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2023 Rexxus skrev (21 minutter siden): Det er vel derfor også USA sender Sitt Hangarskip nr 2 til Israel. Kommer nok til bli storkrig kanskje, man vanskelig og vite. Jeg vil tro at det er for sikkerhets skyld. Og for å avskrekke fra angrep på Israel. 1 1 Lenke til kommentar
Rexxus Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Svein M skrev (1 minutt siden): Jeg vil tro at det er for sikkerhets skyld. Og for å avskrekke fra angrep på Israel. Ja, det er kanskje første tanken min, men umulig vite 100% hva Amerikanerne tenker. Kan hende dem tar hånd om LIbanon da og Hizbolla. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 gikk dårlig for USA sist de var på eventyr i Libanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå