Gå til innhold

Gebyr for reklamasjon


Anbefalte innlegg

Hvem har feil ?
Jeg har sendt et skjermkort inn 2 ganger på reklamasjon første gangen kjørte de en enkel test som den taklet uten problem og bare stemplet ok å forlangte 500 for jobben... jeg måtte da gjøre jobben deres å gå i dybden å finne årsaken til problemet.
Nå nekter de å refundere for den første reklamasjonen som jeg mener er slett arbeid. Som tekniker på bil eller andre ting ville man ikke forsøke på mer en 1 måte å fremkalle problemer som kunden sier før man sier den er ok om den går gjennom første test ? Jeg mener dette ville være en helt naturlig ting å gjøre. Det at jeg fant en metode for å fremkalle problemet som kunne reperteres hjalp meg i andre omgang. Men nå sier de bare at jeg ikke beskrev problemet godt nok men jeg beskrev alt som var gjort frem til det punktet jeg sendte det inn. Det inkluderte alle vanlige, naturlige ting man forsøker. I andre forsøk var det unormale ting som jeg ikke har/hadde grunnlag for å teste før jeg leste meg opp på alt det rare et skjermkort kan finne på. I dette tilfellet var årsaken en dårlig lodding på en eller flere komponenter som ikke mistet kontakt før kortet var godt varmt (som for eks spilling) og krasjet og da ville det ikke virke igjen før det ble helt kaldt. De brukte Furmark under stresstest og det bruker veldig lite av Vram som jeg mistenker var problemet så den testen gikk igjennom selv om problemet faktisk var tilstede.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...