Spillredaksjonen Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ny PlayStation-modell rett rundt hjørnet PlayStation 5 Slim kjem i november. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Driter i hvor stor den er og hvor mye den veier. Jeg skal spille på den, ikke vise den frem til folk. Dette kunne de gjort med en gang og heller laget en PRO utgave istedet. Men tradisjoner skal jo følges..... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Guybrush 3pwood skrev (14 minutter siden): Driter i hvor stor den er og hvor mye den veier. Jeg skal spille på den, ikke vise den frem til folk. Dette kunne de gjort med en gang og heller laget en PRO utgave istedet. Men tradisjoner skal jo følges..... Ikke sikkert de kunne gjort det. Mindre strømkrevende komponenter i denne, og kan derfor ha mindre plass til kjøling. Pro kommer nok etter hvert. 1 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Mulig jeg er i mindretall her, men jeg hater utseende på min PS5 (All Digital)... håpet virkelig at Sony skulle slippe en som så litt mer stuevennelig ut. Men disse ser jo faktisk verre ut. Og nei, jeg har ikke tenkt til å fjerne maskinen da jeg oppgraderte til OLED for 1 år siden som henger i stua over konsollen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) Antar det er en die shrink fra originalen? Spent på varme og ikke minst lydnivå. Endret 11. oktober 2023 av kilik Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Bra at den blir mindre. Sitter fortsatt på gjerdet med tanke på ps5. Designmessig er den ikke vakker, men det er sjeldent konsoller har vært vakre🤣 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Guybrush 3pwood skrev (18 timer siden): Dette kunne de gjort med en gang og heller laget en PRO utgave istedet. Men tradisjoner skal jo følges..... Det et ikke grafikkprosessorer tilgjengelig som er aktuelle for en pro-versjon. PS5 sin gpu er basert på RDN2, antakelig en Rx 6700. GPUer i RDN3-serien er lite anvendelige til å benyttes i PRO. Det kommer nok ny konsoll ved neste GPU-arkitektur. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Er jo bare såvidt kommet dit at man får tak i den gamle utgaven uten å måtte gå via scalpers. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 hagfors skrev (39 minutter siden): Er jo bare såvidt kommet dit at man får tak i den gamle utgaven uten å måtte gå via scalpers. Begynner å bli noen år nå. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) RRhoads skrev (På 10.10.2023 den 7:22 PM): Ikke sikkert de kunne gjort det. Mindre strømkrevende komponenter i denne, og kan derfor ha mindre plass til kjøling. Pro kommer nok etter hvert. Det at "de ikke kunne gjort" det hører fortiden til, vi er i 2023 Men ja håper en pro kommer snart Endret 13. oktober 2023 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Donkey Kong skrev (På 11.10.2023 den 1:52 PM): Det et ikke grafikkprosessorer tilgjengelig som er aktuelle for en pro-versjon. PS5 sin gpu er basert på RDN2, antakelig en Rx 6700. GPUer i RDN3-serien er lite anvendelige til å benyttes i PRO. Det kommer nok ny konsoll ved neste GPU-arkitektur. Ja blir bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå