TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hva er disse klumpene/kulene for noe på begge hælene mine? Man kan se de enten at jeg skviser hælene mot hver andre eller at jeg står. Så det for første gang i morges. Det er ikke vondt eller ømt på noen måter, skal holde øye med det. Hvis det blir verre, så skal jeg gå til fastlegen. 1 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Hva er disse klumpene/kulene for noe på begge hælene mine? Trolig utvekster som kalles plezogenic papules. https://no.wikipedia.org/wiki/Papuler En positiv funksjon er hvis de beskytter litt mot gnagsår på hælen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Vanskelig og si åreknuter ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Vanskelig og si åreknuter ? Åreknuter kan det ikke være, utifra en google søk jeg akkurat gjorde. https://www.helsenorge.no/sykdom/hjerte-og-kar/areknuter/ Bilder av åreknuter Nepa skrev (1 time siden): Trolig utvekster som kalles plezogenic papules. https://no.wikipedia.org/wiki/Papuler En positiv funksjon er hvis de beskytter litt mot gnagsår på hælen. Det virker mer sannsynlig at det kan være det Nepa. 🙄 Kviser dypt under huden er nytt for meg. Viste ikke at det gikk ann, tydelig hvis. 😳 Endret 10. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Åreknuter kan det ikke være, utifra en google søk jeg akkurat gjorde. https://www.helsenorge.no/sykdom/hjerte-og-kar/areknuter/ Bilder av åreknuter Det virker mer sannsynlig at det kan være det Nepa. 🙄 Kviser dypt under huden er nytt for meg. Viste ikke at det gikk ann, tydelig hvis. 😳 Har hatt sånn jeg også men vet ikke hva det heter 19 år sia jeg var hos legen sist Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Har hatt sånn jeg også men vet ikke hva det heter 19 år sia jeg var hos legen sist Snakker du om åreknutene eller de kulene/klumpene jeg nevner her? 🤨 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Snakker du om åreknutene eller de kulene/klumpene jeg nevner her? 🤨 Klumpene Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Klumpene Oki, gikk de bort av seg selv til slutt, eller bled de verre? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Oki, gikk de bort av seg selv til slutt, eller bled de verre? De gikk bort 😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): De gikk bort 😉 Nice 🤗 Greit og være på den sikre siden og følge med i hvordan det utvikler seg. 😃 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Nice 🤗 Greit og være på den sikre siden og følge med i hvordan det utvikler seg. 😃 Ja det er jo det 😀 🤗 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg har også noen slike og de ser ut akkurat som hos trådstarter, bare ikke like synlige. Har stusset av og til uten å tenke noe mer over det, men godt å få en forklaring, takk Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Dette er bare vev. Kroppen er ikke laget av laminat. Mellom skjelett/muskler og huden er det rikelig ved ulike typer av bindevev som har allverdens fasonger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå