Spillredaksjonen Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Nye rykter om The Last of Us Part II Remastered Naughty Dog-utvikler delte visst litt for mye på Linkedin. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
phraze Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Sluttet å la meg overraske over Sony sin grådighet. Skal vel slenges ut til en prislapp tilsvarende Spiderman 2 tenker jeg (899kr for standard utgaven) samtidig som sesong 2 av tv-serien slippes. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kult, gleder meg til å betale 700 kroner for å få spillet med 10% bedre grafikk. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 En ting verden trenger mindre av er flere utgaver av disse spillene... 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) Kult. Fordelen med lang backlog er at man får de beste versjonene av spill. Jeg gleder meg 😃👍 Endret 9. oktober 2023 av rabler 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kjøleskap skrev (1 time siden): Kult, gleder meg til å betale 700 kroner for å få spillet med 10% bedre grafikk. Er vel ingen som tvinger deg til å kjøpe det 😄 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Tenk om det faktisk er noen som gjør det! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kommer vel en utgave for PS5 omtrent samtidig med PC-release ville jeg tro? Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 bubba477 skrev (6 timer siden): En ting verden trenger mindre av er flere utgaver av disse spillene... Vel, for oss som hverken rekker eller prioriterer å spille alt som kommer ut til enhver tid er dette en gylden anledning til å få med seg titler en har gått glipp av etterhvert som årene suser forbi, med da oppdatert grafikk og ofte bonusinnhold. Jeg vil også anta at blodfans av diverse spill ikke har problemer med et vakrere gjensyn. Som andre har vært inne på er det heller ingen tvang. Konklusjon = Remakes er en bra ting. Unntaket kan muligens være titler som kommer i next-gen versjon kort tid etter orginalutgaven, uten mulighet til å oppgradere gratis eller til redusert pris, som Remedy skammelig gjorde med Control. 2 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kjøper heller dette hen cod som det kommer remaker av vært år. Og dum som jeg er kjøper jeg cod i håp om at der har blitt bedre vært år. Men denne gangen er det nok. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 Nice, ser frem til å få spilt TLOU2 på PC ila neste år. Tipper de lanserer det når neste sesong på HBO starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå