Spillredaksjonen Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Den klassiske sanntidstaktikkserien Commandos vender tilbake Commandos: Origins lanseres neste år. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Kult! Kort tid etter at Mimimi Games melder at dei drar i håndbrekket er altså Commandos på banen igjen. Eg har vore borti serien, men kan ikkje hugse å ha spelt dei så veldig mykje. Desperados var inngangen min til denne type spel. Kanskje på tide å gje dei gamle Commandos-titlande ein sjanse. Blir uansett moro med eit nytt spel i denne sjangeren! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Commandos var heilt rått, gleder meg😀😀 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Dette husker jeg faktisk, var ikke så verst. Må kanskje kjøpe hvis det blir ganske rimelig. Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 Har vært innom alle de gamle Commandos, de første brettene var kjempedigge men så ble det UTROLIG vanskelig ganske fort, da kosen ble til ekstrem anstrengelse fant jeg meg noe annet xD Joda det er fint å streve for så å få belønning i spill, men det ble for mye. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 3 hours ago, Oberlai said: Har vært innom alle de gamle Commandos, de første brettene var kjempedigge men så ble det UTROLIG vanskelig ganske fort, da kosen ble til ekstrem anstrengelse fant jeg meg noe annet xD Joda det er fint å streve for så å få belønning i spill, men det ble for mye. De hadde jo bare sånn 7-10 oppdrag, så de gjorde som gamle spill, gjør det drit vanskelig så tar det lang tid. Dette spillet skal også ha bare 10 oppdrag. Så kanskje de følger samme oppskrift nå også 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. oktober 2023 Del Skrevet 9. oktober 2023 Spennende, men tror at dette er et perfekt eksempel på at noen tilhører fortiden. Har prøvd meg på mange gode gamle klassikere eller "remakes" men blir aldri det samme som de gode gamle minnene. Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 "Her får vi se hvordan Jack O'Hara, Green Beret og resten av teamet fant sammen noen år før seriens tidligere spill." Ikke for å pirke, men Jack O'Hara og Green Beret er vitterlig samme person.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå