megaray Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei ! Jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvor jeg kan laste ned alle lands flagg og da helst alle i en fil. Har allrede funnet en del, men enten mangler det noen land eller så er det forskjellige størelser på flaggene + jeg må laste ned et og et flagg. Er mest intresert i liten str. og animerte. Hvis noen har allerede alle flaggene i en pakket fil så kunne den personen kanskje sendt de direkte til meg over Email - Takk ! har en del grafikk selv så kanskje jeg kunne ha sendt noe tilbake ! Vennlig hilsen [email protected] Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nå er ikke jeg helt sikker, men mulig du har postet litt feil? Beklager, kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 WTF har dette med web-design å gjøre? http://www.flags.com Lenke til kommentar
megaray Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hei ! Skulle ha kanskje forklart meg litt bedre ! Det jeg leter er etter flagg som jeg skal bruke på hjemmesiden min ! Er jeg fortsatt i feil forum ?? Ray Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei, sikkert ikke... Som jeg skrev i sted; flags.com Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tja, kanskje du slipper mindre reaksjoner om du poster i off topic > annet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ...and the website from hell is a fact. 237 animated flags is on one single site is the new record! - Bergs World Records Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ...and the website from hell is a fact. 237 animated flags is on one single site is the new record! - Bergs World Records Hehe... det høres litt ambisiøst ut det der ja. S'atan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå