Frøken Mie Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Voffsen min fikk påvist urinveisinfeksjon i dag til dyrlegen, vi fikk utskrevet apocillin. Men nå har jeg klart å miste pakningsvedlegget, vi er på hytta med nesten null mobildekning, så får ikke ringt. Hun er 1,8 kg, en liten chihuahua. Plana er at vi skal være på hytta til over høstferien. Noen som kan værsåsnill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Du kan antagelig finne info om ditt legemiddel på feløeskatagolgoen. Usikker på om dette er det samme som du har fått, men her ser du i det minste et eksempel: https://www.felleskatalogen.no/medisin/apocillin-actavis-546118 Lenke til kommentar
Frøken Mie Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2023 Tuuuusen takk for svar 😁 Men jeg finner ikke for liten hund der jeg? Vet ikke om det er jeg som er treig i hodet? 🤪🤪.. Blir jo så bekymret for voffsen min.. Tenkte å sende mail til dyrlegen jeg var til, men får bare opp hustelefonnr til de. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Har ikke dyrlegen skrevet dose som farmasøyten har klistret på utenpå pakka? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 Frøken Mie skrev (1 time siden): Voffsen min fikk påvist urinveisinfeksjon i dag til dyrlegen, vi fikk utskrevet apocillin I følge linken under så skal doseringen normalt sett være som vist i bildet men veterinær kan ha forskrevet en annen dosering. Ville ha hørt med veterinær, eventuelt apotek da de bør kunne finne igjen infoen du mangler. https://medicines.health.europa.eu/veterinary/nb/documents/download/d9a2238b-2377-4a3c-9e30-e685bd44eb64 Lenke til kommentar
Frøken Mie Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2023 Tusen takk for svar 😁 Jeg fikk heldigvis tak i dyrlegen min i dag 😁😁 og det var faktisk helt samme dose som du la ut ❤️ ønsker deg ei god helg ❤️ igjen, tusen takk 😘 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå